Sunday 28 November 2010

Circus and Rococo

I love when normal brands are inspired by the same things that inspire me as a Lolita. I found these interesting images in a book, and what a surprise, I was making two outfits with the same inspiration: circus and rococo!

The two first imges are from Tous, I always hated this brand, and I still don't like what they do, but I loved this photoshoot with Kylie Minogue! I wish these brands could design something similar to their advertising campaigns, sometimes.


And these images are from Paula Cahen d'Anvers, kids sections are always better than adult ones, we also have the right to play and have fun! T_T

And finally, my designs, what do you think? I accept constructive criticism since I still have a lot to learn:



6 comments:

  1. I'm totally in love with your designs (L)

    ReplyDelete
  2. No sabía que Tous había hecho una campaña tan guay! No me gustan NADA las cosas que hace, bueno, mentira, me gusta los diseños que usa pero no los iconos, una pena.

    Me encanta el vestuario *__*

    ReplyDelete
  3. ¡No puedo creer que eso sea de Tous!XD Es genial!

    ¡Me encantan ambos diseños!♥

    ReplyDelete
  4. Yo cuando lo vi tampoco podía creerlo xD
    Gracias Choco!

    ReplyDelete
  5. Madre mía como coses cielo! Como se nota que hace más el que quiere que el que puede. xDDDD Porqe yo... muchas ideas y telas, pero me cuesta ponerme a coser :S

    El matrimonio Arnoldfini lo encontrarás en una callejuela que una portaferrisa con el decathlon. Es la callecita que tiene una caixa a la entrada, y la claire's en frente.

    ReplyDelete
  6. Tus diseños estan geniales!
    me gusta el estampado del vestido, muy bonito n.n

    el de circus es de una campaña de la Tous verdad? me encantó esa colección *0*

    SaludOos!

    ReplyDelete